El pasado 20 de diciembre una pequeña delegación de socios de Anpanxoga acudió al Teatro de A Fundación de Pontevedra para ver Dumbo, el musical.

Fue una experiencia fantástica poder ver el maravilloso trabajo realizado por los integrantes de la compañía y su gran labor para normalizar la integración de todo tipo de discapacidades en la vida cotidiana.

En particular, nuestra enhorabuena por la excelente representación de Dumbo, su personaje y estrella principal. Fue verdaderamente inspirador ver la LSE integrada en un proyecto de estas características.


O pasado 20 de decembro unha pequena delegación de socios de Anpanxoga acudiu ao Teatro de A Fundación de Pontevedra para ver Dumbo, o musical.

Foi unha experiencia fantástica poder ver o marabilloso traballo realizado polos integrantes da compañía e o seu gran labor para normalizar a integración de todo tipo de discapacidades na vida cotiá.

En particular, os nosos parabén pola excelente representación levada a cabo por Dumbo, o seu personaxe e estrela principal. Foi verdadeiramente inspirador ver a LSE integrada nun proxecto destas características.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.